Pust.

Jajo.

Har städat, ätit, lagt skruttongen sjuttioelva gånger för han insisterade på att vara vaken. Han är så rolig när man kommer in i rummet o ska stoppa ner honom i sängen igen, först så hör man honom fnissa redan när man öppnar, sen dyker han ner på madrassen (han ställer sig alltid upp när han vaknar till) och gömmer huvudet i kudden så man omöjligen kan stoppa in nappen(han är inte dum inte). Efter att man grävt runt en stund (och inte kunnat låta bli att skratta för hela situationen är så kul o han gör konstiga ljud , så självklart vaknar han till ännu mer haha) så kanske man lyckas få in nappen, ger honom kaninen o så.. Men DÅ slår han till med charmoffensiven, då tar han nämligen ut nappen igen, kravlar sig upp och ropar mammaaaa med sin gulligaste röst. Och då kan man ju inte låta bli att gå tillbaka. O då vill han pussas. Så man pussas, sjunger en sång eller två och stryker den lilla illbattingen över håret... Han somnar nästan, man går ut... och 5min senare gör man samma sak igen haha! ;D

Åh min lilla skruttbanan♥ Vad gjorde jag utan dig? Glädjen du för in i mitt liv är obeskrivlig
!

Anywho, nu sitter jag här med värsta stirrblicken typ. Vet inte riktigt vad jag ska hitt på.. Baka kanske? Äh. Vem vet. Lär med stor sannolikhet gå in på P.O.P´s hemsida o bestämma vad jag ska köpa till eli imorgon. Kan man inte gå i butiken på kvällen, får internet duga haha!

Näfan. Nu orkar jag inte sitta här mer. Ha en trevlig kväll hörrni!

Mitt lyckorus!



Schleeten mama

Kommentarer
Postat av: VictoriaEeriksson

söööt pöjk :)



Vill du få tusentals besökare till din blogg? Gör som jag registrera dig på:



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Victoriaeeriksson

2011-05-25 @ 10:33:35
URL: http://victoriaeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0