Nystart!

Eftersom vissa människor inte verkade ha något bättre för sig än att tänka på och disskutera precis allt jag skrev på min förra blogg, har jag nu startat den här. Jag behöver skrivandet, det är en sådan enorm ventil för mig, och jag vill inte känna att jag inte kan skriva vad jag vill.

SÅ! Inte mycket nytt. Eller jo, egentligen är det väl det.. Men åh jag orkar inte rabbla upp allt haha! Bland annat är det väl att Elias nästan är färdiginskolad på dagis. Allt har gått superbra! inga sura miner där inte. Eftersom jag fortfarande står som reserv på Bageri-utbildningen börjar jag på jobbcentrum nästa vecka. Inte det roligaste kanske, men ja, får göra det så bra det går :) Bokat in mig på lite roliga strökurser iaf. Elias har ju fyllt 1år också, min stora kille.. La upp lite bilder o så i inlägget innan :) Skönt att ha bloggen som lite buffert för bilder dessutom :)

Nej.. Är väl en massa mer som jag varken kommer på eller orkar skriva nu :P Får ta det lite pö om pö..


Kommentarer
Postat av: Madelene

Underbart :D

2011-05-19 @ 21:16:02
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: lotta Mamma till Elvira

Nej precis, det är en enkel fråga med ett enkelt svar.!

:)

2011-05-20 @ 13:11:24
URL: http://morsanlotta.blogg.se/
Postat av: pluttenifamnen

Ja jag drack sådana drycker förra hösten och våren men det är det värsta jag någonsin druckit så jag försöker verkligen med allt innan dom hamnar i min kropp igen, får kväljningar av bara lukten! :P känns inte som man har rätt att klaga om man har detta problemet, men styrketräning och husmanskost kanske funkar. :)

2011-05-20 @ 18:21:37
URL: http://www.pluttenifamnen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0