In my kitchen, love is the secret ingredient.

Vintage är grejen, och såhär ser det ut på en av bänkarna i mitt kök.



hushållsvågen får numera agera fruktfat för det mesta, men den funkar faktiskt. Bara det att jag föredrar den digitala vågen, av ren lathet haha..


Hjärtmönstrad förvarning för alla mina cookiecutters och små pajpormar osv, och så multifärgade kakburkar/kakburk. Man kan ta isär alla delar, men jag föredrar att dom sitter ihop :)


Allt är arvegods, så nej, jag har ingen aning var det kommer ifrån o så. Men jag älskar alltihopa! Tycker det ger sån karaktär åt köket.. Vad gillar ni när det kommer till inredning i köket?

Kommentarer
Postat av: plutten i famnen

Oh ja, folk vågar säga så mycket mer känns det som, men man har vant sig eftersom personerna inte tror att de säger något elakt.



Vilken söt våg, jag ska måla om köket till hösten, just nu är det målat i en knall/senaps-gul färg, jag vill ha det vitt och slänga in röda och rosa köksdetaljer istället. En kitchen aid hade ju inte suttit dumt heller men drömma kan man ju. ;)



Grattis till att ni ska gifta er förresten, vad blir det för slags bröllop?

2011-05-24 @ 19:43:45
URL: http://pluttenifamnen.wordpress.com/
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Jag gillar också vintage stilen, även schabby chic :)

2011-05-24 @ 23:35:47
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0