Hemma!

Kom precis hem från stan igen. Fullt ös alltså. Men nu har jag en helt ny garderob, och sen fick elias lite nytt :) Inte för att han eeh behövde det egenligen.. men man får! :P Köpte lite smink o sånt också, det var välbehövt vill jag lova haha.. Tog en fika med mami också, mys! Gick till interflora och plockade ihop en jättefin bukett åt henne, som tack för all hjälp på sistånne.. Så fick hon lite macaroons från amarant också :) var väääldigt uppskattat, och är hon glad så är jag glad :) Oh well, sen bussen till thälla, handla mat för idag o sen släpa hem allt i spöregn :P Blev typt dränkt, o alla kassarna var så tunga att jag typ gick myrsteg. Jajaja, hemma nu iaf. Dricker kaffe o ska strax hämta lillskrutt från dagis. Saknar!

Lägger upp bilder på kläderna sen :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0