Galet slut

Alltså, hörrni, jag är helt sjukt slut. Tror det är vädret, men också det här med att komma igång igen. Att få en vardag, lämna på dagis o sen göra något SJÄLV. Liksom va? Kan man göra så? haha.. Men, det är riktigt kul att inte bara sitta på arslet dagarna i ända. Det är hur mysigt som helst att vara mammaledig, men nu är det dags för både mig o elias att ta nästa steg :) Men jag ska säga det, att det funkar så sjuktbra på dagis hitills är en stooor del av varför det känns så "bra" att komma ut i arbetslivet igen. Hade han bara gråtit varje gång jag lämnade honom hade det ju inte alls känts lika kul..

Jaja, nu är mamma på g hit, ska lämna lite grejer. Och ta en kaffe+cigg om jag känner henne rätt ;) Mysmysmys. Imorgon är det jobbcenter. Och så ska jag sola. Och storhandla. Phew.

Nej, ska passa på att laga lite middag innan mams kommer. Slänger upp lite bilder som utlovat :)

Elias första lönespec haha! Ska klistra in den i hans album :)


Lite nya slit o släng dagiskläder


Fan orkar inte ta kort på allt, det här är vad jag tömde ut ur gina tricot påsen haha! och sminket är från åhlens o hm.. Det andra visar jag när jag testat o så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0