Dålig bloggerska

Jag suger verkligen på det här med att blogga regelbundet haha.. Antingen går det typ en vecka mellan inläggen, eller så blir det ordspya och jag matar ut typ 8st inlägg på en dag haha! Oh well, har vart fullt ös så har faktiskt inte hunnit.. I fredags blev det tjejkväll med empa, och johanna. Elias fick vara med sin mormor, gick så bra så :) Vi hade iaf aptrevligt (kan man ha det på nåt annat vis, med så goa tjejer? nä!) drog hem vid halv 1 när per kom med tåget. Mysmysmys! Så löste vi av mamma, jag tröck i mig en svullig kebabtallrik o sen däckade vi båda två. Vaknade av att jag hörde ett lyckotjut från Eli, när han insåg att per var hemma och skulle plocka upp honom när han vaknat haha :) Kan man få en bättre start på dagen? underbart verkligen. Vi har haft en supermysig helg, med massa mys o gos och seriöst qualitytime. Love it! Och per kommer ju redan på onsdag nu i veckan, så yay!

Just det, morsdag idag ju. Fick en lång o välbehövlig sovmorgon, och en underbar bukett rosor av mina grabbar ♥ Mamma kom hit efter per åkt o tog en morsdag fika, så jag fick passa på o gratta henne också :)

Imorgon blir det dagis för elias, jobbcentrum för mig och sen sola med johanna. Tro det eller ej men blekfis som jag är, börjar jag skifta liiiiite i brunt ;)

Nä, soffläge nu och glo på BB strax. Puss!

Tjejkväll! <3


Från mina underbaringar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0