Aha

Världens aha-upplevelse idag. Har fan aldrig sett min framtid så klart, och veta så säkert vad det är jag ska göra. Läkarlinjen, det är mitt mål. Dit ska jag kämpa. Och jag börjar med dom små stegen nu. Piercingen åkte ut, tatueringarna ska bort. Mitt gamla jag ska vara en del av mig, men det nya jag ser inte ut som jag vill nu. Imorgon lägger vi upp planen för mina studier. Ska bara mata,mata, mata igenom gymnasiekurserna, för att så snart som möjligt kunna söka vidare.

Babysteps, men fyfan vad motiverad jag är.

Träffade fina stina på en kaffe dessutom, supermysigt! Nu ska jag snart hämta eli på dagis. Ska fira vår framtid med lite jordgubbar i solskenet.

Härlig värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0