Nej, jag glömmer aldrig bort vad du gjort.

Ja.. Suger på att skriva regelbundet i vanlig ordning. Har vart fullt upp på sistånne. orkar inte dra upp allt, så kör från i fredags istället.. Var en soft helg, med kul folk o gos med min lillprins. I fredags var mamma barnvakt o det blev fest här hemma.. Sen å-ferren. Kul värre :) Lördagen spenderades på å-ferren med familjen, sen när eli somnat smet jag iväg (per var självklart med honom) o kollade på Kapten röd. Kärlek!

Så mycket tankar som snurrar just nu, o jag känner verkligen att jag står i ett sjukt stort vägskäl i mitt liv. Vill bara stoppa huvudet i sanden när jag tänker på det, men jag antar att jag måste. Urk.

Jaja, det här var väl inte mycket att hurra för haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0